جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

نمایش و نقد فیلم سینمایی «لنگ‌دراز» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «لنگ‌دراز (Longlegs)» محصول ۲۰۲۴، در هفتاد و چهارمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «لنگ‌دراز» چهارشنبه هفتم شهریورماه ساعت ۱۸ در هفتاد و چهارمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

فیلم لنگ‌‌دراز Longlegs یک فیلم ترسناک (روانشناختی و فراطبیعی)، معمایی، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۴ کشور آمریکا به نویسندگی و  کارگردانی آز پرکینز در مورد یک مامور اف‌بی‌آی به نام لی هارکر (با بازی مایکا مونرو) است که وظیفه رسیدگی به پرونده حل‌نشده یک قاتل زنجیره‌ای (با بازی نیکلاس کیج) را به عهده می‌گیرد. اما همانطور که تحقیقات پیچیده‌تر شده و شواهدی پنهان کشف می‌شوند، هارکر متوجه وجود یک ارتباط شخصی با این قاتل بی‌رحم می‌شود. حال او باید با زمان رقابت کند تا قبل از حمله دوباره قاتل، او را متوقف کند اما…

این فیلم با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید و در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما و دبیر کافه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (به صورت نقدی) نیز نیم ساعت پیش از آغاز فیلم وجود دارد.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

نظر شما